המתחזה לר' דוב בתרגיל שהפיל את מפגיני השמאל בבני ברק מדבר

    מנחם טוקר 14 Comment on המתחזה לר' דוב בתרגיל שהפיל את מפגיני השמאל בבני ברק מדבר

    רבי יוסי רוזנפלד מנהל המטבח חושף את כל הפרטים מאחורי התרגיל המבריק למפגיני השמאל שתכננו להציק למרן ראש ישיבת סלבודקא הגאון רבי דב לנדו: "זה היה רעיון של מזכיר הישיבה, אחרי שהוא ראה שאין לזה סוף. המפגינים ידעו שהרב אמור לצאת לכנס והזמן נהיה קצר, אז אמר לי בוא נעשה משהו למען כבודו של ראש הישיבה. השתדלתי שלא יראו את הפנים שלי כי אני לא נראה בן 90". עד כמה התרגיל הצליח? "עכשיו הבחורים בישיבה מתחננים אלי שאגיע לחתונות שלהם"

    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    מנהל המטבח בישיבת סלבודקא, ר' יוסי רוזנפלד, שהתחפש ביום שישי למרן הגר"ד לנדו על מנת שאנשי הפרובוקציה יעזבו את מתחם הישיבה, שוחח היום (ראשון) עם מנחם טוקר בזמן אוויר לראיון ראשון אחרי האירוע המשעשע. "מכל העולם התקשרו אלי".

    הוא סיפר איך החל האירוע: "קצין משטרה בכיר שהיה פה עשה למפגינים מתחם ולא נתן להם להתקרב לבחורים, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הבחורים היו מתקרבים אליהם. איזה בחור רצה ללכת אליהם להסביר להם מה זה הגיוס, הוא אמר לו אל תתקרב כי אתה לא תסביר להם כלום, הם 'יסבירו' לך, אתה לא הולך לשם".

    "יש להם חצוצרות חשמליים, זה עושה רעש איום ונורא", הוסיף רוזנפלד. "זה היה רעיון של מזכיר הישיבה, אחרי שהוא ראה שאין לזה סוף. המפגינים ידעו שהרב אמור לצאת לכנס בהיכלי מלכות והזמן נהיה קצר ואז הוא אמר לי בוא נעשה משהו למען כבודו של ראש הישיבה. השתדלתי שלא יראו את הפנים שלי כי אני לא נראה בן 90. עכשיו הבחורים מתחננים אלי שאני אגיע לחתונה שלהם".

    וכיצד הגיב גדול הדור? "ביקשתי מהבן לספר לו מה עשיתי ואמרתי שאני רוצה ברכה. התיישבתי לידו הוא התחיל לצחוק. הוא הרעיף עלי ברכות, התרגשתי עד דמעות. כאלה ברכות שהיה שווה הכל".



    14 תגובות

    מיין תגובות
      1. בסוף כולכם חוץ מהעילואים תתגייסו גם דוד המלך היה לוחם גדול.
        עם ישראל צריך אתכם בשדה הקרב צדיקים.

        1. חבל שמעלים כאן דברי הבל אלו, של אחד שמבזה דוד המלך ומשתמש בשמו ובדבריו ללא ידיעה בסיסית תורנית

        2. המשפט הזה – שדוד המלך היה לוחם – הוא משפט שאמרו לי אותם 'אחים לנשק' בכיכר השבת,
          גם לכאן הגעתם?????

    1. 12

      אלו שמפגינים לטובת החזרת החטופים הם שמאל, ואתם, שמפגינים נגד גיוסכם לצה״ל, מחשיבים עצמכם לימין. התחלקה עליכם דעתכם, אה?

      1. תחמנים קטנים ועלובים
        פעם תיחמנתם אולי את הגויים
        עכשיו אתם מתחמנים את היהודים הכי טובים, מלח הארץ
        בושה!!!

    2. 11

      צחוקים א גרוייסע שיגוע כל כך גאוני כוחך לאורייתא

    3. 10

      החילונים השמולאנים יש להם מוח רקוב עד שהם מבינים החרדים מסובבים אותם אלף פעמים יש דבר אחד שהם תפסו ביבי אבל גם הוא מסובב אותם כבר ארבעים שנה

    4. 9

      אתר של עלובים, צוחקים מדברים ברמה של כיתה ג. מה זה מפגיני השמאל? איזה שמאל? מה אתם עשיתם למען המדינה.

      1. אנחנו ברוך השם בכל רגע ורגע שומרים על עם ישראל ועל כל העולם כולו בלימוד התורה הקדושה וכל מה שהמדינה הזו קימת בכלל זה רק בגלל לימוד התורה הקדושה ואם לא אנחנו {לומדי התורה} מזמן היו כובשים את "המדינה" הזו והכרת הטוב שאתם חייבים לנו אין לו ערך תתביישו על מילים אלו נורא פשוט נורא עד להיכן אדם יכול להגיע שהשם ישמור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      2. אנחנו ברוך השם מגנים על כל עם ישראל וכן על כל העולם כולו בלימוד התורה הקדושה ולולא אנחנו {לומדי התורה} מזמן אבל מזמן היו כובשים את "המדינה" הזו וכמות ההכרת הטוב שאתם צריכים להכיר לנו {לומדי התורה} אין לו ערך ושיור,נורא פשוט נורא עד לאיפה אדם יכול להגיע ועוד שמדובר ביהודים!!!!!!!!!!!!

    5. 8

      רק לחשוב שהם אלה שמגנים עלינו עלאק כאלה פריירים וקצת אהבלים אחים לנשק "הערבים מסובבים אותכם פי כמה
      הייתי מחזיר אותכם לטירנות